امروز : جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
استعلام اصالت گواهینامه

نمایه سازی کنفرانس در پایگاه ALLCONFERENCEALERTS
نمایه سازی کنفرانس در پایگاه ALLCONFERENCEALERTS

The 3rd International Conference on Management, Business, Economics and Accounting (ICMBEACONF-2024)

 Oxford, United Kingdom

Objective of the Conference

Join us at ICMBEA 2024 to delve into all the newest improvements and trends seen in management, finance, and economics. Whether these developments are traditional or technological, access to them needs to be provided on local, national, and international levels. Hence, this conference focuses on the importance of stronger, more efficient information exchange methods and cross-border learning to make this a world-class event.


سه شنبه 08 اسفند 1402 (2 ماه قبل )
به ما در ICMBEA 2024 بپیوندید تا در جدیدترین پیشرفت‌ها و روندهایی که در مدیریت، امور مالی و اقتصاد دیده می‌شود، تحقیق کنیم. خواه این پیشرفت‌ها سنتی یا فناوری باشند، دسترسی به آن‌ها باید در سطوح محلی، ملی و بین‌المللی فراهم شود. از این رو، این کنفرانس بر اهمیت روش‌های تبادل اطلاعات قوی‌تر و کارآمدتر و یادگیری فرامرزی برای تبدیل این رویداد در سطح جهانی تمرکز دارد.

در گفتگو و گفتمان با محققان، متخصصان و محققان فوق العاده با استعداد بهره مند شوید. برای ایجاد شبکه‌ها و پیوندهایی برای آینده، با دانشگاهیان و رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی یا غیرانتفاعی تعامل داشته باشید. در نهایت با یادگیری موضوعات و مفاهیمی که به دقت توسط کمیته علمی محترم انتخاب شده اند، تجربیات آموزشی ارزشمندی به دست آورید.